Σε συνέχεια του θέματος της Υγιεινής Διατροφής ακούσαμε το τραγούδι «ο Μάγειρας» και φτιάξαμε τους δικούς μας μάγειρες, τοποθετώντας μέσα στο πιάτο υγιεινά φαγητά.
Πώς μπορώ να φτιάξω έναν
πύργο με κομμάτια μήλου; Με τι θα τα ενώσω;
Ο όρος “STEM” [Science,
Technology, Engineering and Mathematics] είναι το ακρωνύμιο για τα πεδία που
αναφέρονται στις Φυσικές Επιστήμες, την Επιστήμη, την Τεχνολογία,
την Μηχανική και τα Μαθηματικά. Με το STEM επιχειρείται μια διδασκαλία
όπου κυρίαρχο ρόλο στο αναλυτικό πρόγραμμα διαδραματίζει η επίλυση προβλήματος,
η ανακαλυπτική-διερευνητική μάθηση, ενώ απαιτείται η δημιουργική
εμπλοκή των παιδιών στην ανακάλυψη της λύσης.
Το STEM παρέχει ευκαιρίες για την ανάπτυξη δεξιοτήτων ενθαρρύνοντας τα
παιδιά να απαντούν σε ερωτήματα και να εμπλέκονται σε παιγνιώδεις δραστηριότητες
με θέματα την επιστήμη, τα μαθηματικά, τη μηχανική και την τεχνολογία.
Με την εφαρμογή του STEM μέσω projects, τα παιδιά μαθαίνουν να
αναστοχάζονται στη διαδικασία της επίλυσης αυθεντικών προβλημάτων και αποκτούν δεξιότητες
που είναι σχετικές με την παγκοσμιοποίηση στην εκπαίδευση, καθώς εστιάζει
στην κριτική σκέψη και στην εργασία σε ομάδες (συνεργασία).
Επίλυση προβλήματος: Με
τη βοήθεια αινιγμάτων για φρούτα και λαχανικά, οι μαθητές/τριες κλήθηκαν
να βρουν αρχικά την απάντηση και έπειτα να προγραμματίσουν το ποντίκι ρομπότ να
πάει στη σωστή εικόνα. Ποια είναι η σωστή διαδρομή; Υπάρχουν περισσότερες
από μια; Ποια είναι η πιο σύντομη; Σκέψη, συνεργασία,
επίλυση προβλήματος, ανταλλαγή ιδεών, προγραμματισμός,
εφαρμογή, δοκιμή και αναθεώρηση. Η εκπαιδευτική
ρομποτική αυξάνει το ενδιαφέρον των μαθητών για τον προγραμματισμό, καθώς
συνδυάζει προσομοιώσεις πραγματικών καταστάσεων με ταυτόχρονη εμπλοκή πολλών πεδίων
επιστημών. στρατηγικές ικανότητες που έχουν άμεση σχέση με τη γνώση των δυνατοτήτων τους,
καθώς και να κοινωνικοποιούνται.
1 σχόλιο:
🙏🙏
Δημοσίευση σχολίου