Κάθε παιδί αναγνώρισε την καρτέλα του, μέτρησε τα γράμματα στο όνομά του, έβαλε από κάτω τον σωστό αριθμό και τα γράψαμε στον πίνακα (κάθε γράμμα σε έναν κύκλο). Έγιναν οι απαραίτητες συγκρίσεις, όπως: ποιο παιδί έχει τα περισσότερα γράμματα, ποιο τα λιγότερα, σε ποιον αριθμό βρίσκονται τα περισσότερα ονόματα, σε ποιον τα λιγότερα...
Ύστερα, τους ζητήθηκε να επιλέξουν τόσους χρωματιστούς κύκλους όσους χρειαζόντουσαν, να τους κολλήσουν στη σειρά, να το γράψουν σωστά και να διακοσμήσουν ελεύθερα την εργασία τους.
Λίγο πριν το σχόλασμα δραματοποιήσαμε το τραγούδι: "Παίζουμε τα χρώματα;"
Ύστερα, τους ζητήθηκε να επιλέξουν τόσους χρωματιστούς κύκλους όσους χρειαζόντουσαν, να τους κολλήσουν στη σειρά, να το γράψουν σωστά και να διακοσμήσουν ελεύθερα την εργασία τους.
Λίγο πριν το σχόλασμα δραματοποιήσαμε το τραγούδι: "Παίζουμε τα χρώματα;"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου