Μετάφραση

Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2024

Το αρχικό μου γράμμα-Το όνομά μου

Τα παιδιά εξερεύνησαν το όνομά τους και έψαξαν και βρήκαν ανάμεσα στα γράμματα της ΑΒήτας το αρχικό τους γράμμα. Το χρωμάτισαν και τέλος κόλλησαν τον εαυτό τους σε κάποιο σημείο που ήθελαν., αφού προηγούμενα είχαν φωτογραφηθεί σε διάφορες στάσεις.Ύστερα φαντάστηκαν και είπαν τι έκαναν πάνω σε αυτό, κάτω από αυτό, μέσα σε αυτό, πλάι κτλ.










Μερικά που είπαν:

-Κάθομαι μέσα στο Χ
-Κάνω μπαλέτο μέσα στο Α
-Έβαλα γκολ, πανηγυρίζω και σηκώνω το Α
-Παίζω μποξ δίπλα στο Λ
-Πατάω το κουμπί του ασανσέρ και κατεβαίνω
-Χαιρετάω
-Κάνω τσουλήθρα πάνω στο γράμμα μου το Λ
-Παίζω τον ανεμόμυλο δίπλα στο Ε, κάνω τον αστερία
-Σκαρφαλώνω πάνω στο Χ
-Κάνω το τέρας πάνω στο Λ
-Σαν να έχω ανέβει σε ένα βουνό, το Σ
-Σαν να κάνω τραμπολίνο πάνω στο Ε
-Κάνω κόλλα 5 με τους φίλους μου
-Πέφτω μέσα στη λακούβα του Μ
-Πέφτω από τη νεροτσουλήθρα του Μ και φτάνω στην πισίνα
-Σπρώχνω το Κ
-Κάνω ισορροπία πάνω στο Η

Μέτρησαν και τον αριθμό των γραμμάτων στο όνομά τους, πήραν τα αντίστοιχα χαρτάκια, τα κόλλησαν και έφτιαξαν μια χρωματιστή σκάλα. Σε κάθε σκαλάκι έγραψαν και ένα γραμματάκι!








Τέλος παίξαμε για να ξεκουραστούμε κινητικό παιχνίδι και ελεύθερα στις γωνιές της τάξης.







Δεν υπάρχουν σχόλια: