Ασχοληθήκαμε και επεξεργαστήκαμε τον παρακάτω πίνακα. Τα παιδιά έφτιαξαν ομαδικά τον πίνακα του ζωγράφου Σαλβαντόρ Νταλί κι έτσι μάθαμε άλλον ένα σπουδαίο ζωγράφο!
-Βλέπω πολλές πεταλούδες.
-Ένα καράβι
-Μάλλον οι πεταλούδες πηγαίνουν σε λιμάνι.
-Ο ουρανός έχει σύννεφα.
-Βλέπω κάποιους ανθρώπους που κρατάνε απόχες για να πιάσουν τις πεταλούδες.
-Και ένα τεράστιο φτερό πεταλούδας.
-Οι πεταλούδες σαν να κάνουν βαρκάδα.
-Μια πεταλούδα σαν να πίνει νερό, μπορεί και να πετάει, μπορεί να είναι τραυματισμένη και οι άνθρωποι να την κάνουν καλά.
-Οι άνθρωποι πατούν στα βράχια ή μπορεί να είναι στεριά στην άμμο.
-Βλέπω πράσινο, πορτοκαλί, μπλε, καφέ, κόκκινο, άσπρο, κίτρινο.
-Γιατί οι πεταλούδες στέκονται στη σειρά;
-Μάλλον γιατί είναι χάρτινες.
-Γιατί φοβούνται να μην πέσουν στο νερό.
-Αυτό το καράβι δεν έχει μηχανή. Τα καράβια έχουν ή πανιά ή κουπιά.
-Πώς θα προχωρήσει αυτό το καράβι;
-Με τα φτερά από τις πεταλούδες.
-Εδώ επάνω στα κατάρτια έχει βάλει τις πεταλούδες.
-´Εχει ιστούς, είναι ιστιοφόρο.
-Και πού νομίζετε ότι πηγαίνει;
-Μπορεί να πηγαίνει να βρει θησαυρό και να έχει πειρατές επάνω.
-Οι άνθρωποι είναι μέσα και τρώνε μπριζόλες, είναι κι ο πειρατής «Μαυροδόντης».
-Σε ζεστές πόλεις για να στεγνώσουν τα φτερά τους.
-Τι τίτλο θα δίνατε στον πίνακα;
-«Οι πειρατές με τις πεταλούδες»
-«Οι πεταλούδες με το πλοίο»
-«Η βυθισμένη πεταλούδα»
-«Θαλασσοπεταλούδες»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου