Από τον εαυτό μας, την εξωτερική μας μορφή και τα μέρη του σώματος, βρήκαμε ευκαιρία να αναφερθούμε και σε ένα πιο δύσκολο κομμάτι του εαυτού μας, τα συναισθήματά μας. Ξεκινήσαμε από το βιβλίο:
Συζητήσαμε αρκετά, αναγνωρίσαμε τι νιώθουμε και πότε το νιώθουμε...
Μετά τα παιδιά έφτιαξαν τη φατσούλα από το πρώτο συναίσθημα, τη χαρά!
Και μετά αποφασίσαμε, το κάθε παιδί να φτιάξει το βιβλιαράκι των συναισθημάτων, όπου κάθε μέρα θα ζωγραφίζει τι τον κάνει χαρούμενο, λυπημένο, κ.λ.π.
Έτσι έφτιαξαν τα εξώφυλλά τους.
Και σήμερα συνεχίσαμε με το συναίσθημα της λύπης, πότε το νιώθουμε, γιατί, τι πρέπει να κάνουμε για να αλλαξουμε τη διάθεσή μας. Τα παιδιά ζωγράφισαν τι τα στεναχωρεί και αισθάνονται λύπη. Ύστερα έφτιαξαν το λυπημένο προσωπάκι.
Ύστερα, σχεδίασαν μέσα σε δύο πρόσωπα, την χαρούμενη έκφραση και την λυπημένη...
Και σήμερα αναφερθήκαμε στο θυμό, στις αιτίες του, στα αποτελέσματά του, καθώς και στους τρόπους στους οποίους μπορούμε να βρούμε, έτσι ώστε να διαχειριστούμε αυτό το συναίσθημα με τον καλύτερο τρόπο. Διαβάσαμε το παρακάτω βιβλίο, συζητήσαμε αρκετά, τα παιδιά έφτιαξαν τη σελίδα του θυμού για το βιβλίο τους και τέλος το θυμωμένο προσωπάκι.
Και από το θυμό, στο φόβο...
Έτοιμα και τα βιβλιαράκια συναισθημάτων!
Συζητήσαμε αρκετά, αναγνωρίσαμε τι νιώθουμε και πότε το νιώθουμε...
Μετά τα παιδιά έφτιαξαν τη φατσούλα από το πρώτο συναίσθημα, τη χαρά!
Και μετά αποφασίσαμε, το κάθε παιδί να φτιάξει το βιβλιαράκι των συναισθημάτων, όπου κάθε μέρα θα ζωγραφίζει τι τον κάνει χαρούμενο, λυπημένο, κ.λ.π.
Έτσι έφτιαξαν τα εξώφυλλά τους.
Και σήμερα συνεχίσαμε με το συναίσθημα της λύπης, πότε το νιώθουμε, γιατί, τι πρέπει να κάνουμε για να αλλαξουμε τη διάθεσή μας. Τα παιδιά ζωγράφισαν τι τα στεναχωρεί και αισθάνονται λύπη. Ύστερα έφτιαξαν το λυπημένο προσωπάκι.
Ύστερα, σχεδίασαν μέσα σε δύο πρόσωπα, την χαρούμενη έκφραση και την λυπημένη...
Και από το θυμό, στο φόβο...
Έτοιμα και τα βιβλιαράκια συναισθημάτων!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου