Σήμερα μιλήσαμε για το τρίγωνο και τα παιδιά έφτιαξαν στον πίνακα τα δικά τους.
Ύστερα τα παιδιά αναγνώρισαν πολλά σχήματα, έκαναν διατάξεις από μεγάλο σε μικρό και αντίστροφα και μετά προσπάθησαν να κάνουν συνθέσεις με τα σχήματα (παιδάκι, γάτα, σπίτι, τρένο, κτλ.)
Αργότερα διαβάσαμε το παραμύθι του "Τριγωνοψαρούλη"...
...αλλά αποφασίσαμε να φτιάξουμε παρδαλές γάτες με τρίγωνα! Και αρχίσαμε!
Μετά το διάλειμμα, πήραμε και τα τριγωνάκια μας και μάθαμε πώς τα όργανα υπακούουν στον μαέστρο, πότε ξεκινούν, πότε παίζουν αργά (σιγανά), πότε γρήγορα (δυνατά) και πότε σταματούν. Η τριγωνοορχήστρα μας πήγε αρκετά καλά για πρώτη φορά!!
Η επαφή με τα σχήματα συνεχίστηκε και στο απογευματινό τμήμα με ομάδες (σύνολα) σχημάτων και ταυτίσεις λέξεων!
Ύστερα τα παιδιά αναγνώρισαν πολλά σχήματα, έκαναν διατάξεις από μεγάλο σε μικρό και αντίστροφα και μετά προσπάθησαν να κάνουν συνθέσεις με τα σχήματα (παιδάκι, γάτα, σπίτι, τρένο, κτλ.)
Αργότερα διαβάσαμε το παραμύθι του "Τριγωνοψαρούλη"...
...αλλά αποφασίσαμε να φτιάξουμε παρδαλές γάτες με τρίγωνα! Και αρχίσαμε!
Μετά το διάλειμμα, πήραμε και τα τριγωνάκια μας και μάθαμε πώς τα όργανα υπακούουν στον μαέστρο, πότε ξεκινούν, πότε παίζουν αργά (σιγανά), πότε γρήγορα (δυνατά) και πότε σταματούν. Η τριγωνοορχήστρα μας πήγε αρκετά καλά για πρώτη φορά!!
Η επαφή με τα σχήματα συνεχίστηκε και στο απογευματινό τμήμα με ομάδες (σύνολα) σχημάτων και ταυτίσεις λέξεων!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου