Μιλήσαμε για τη χρησιμότητα του νερού, πού υπάρχει νερό στο σπίτι μας, εκτός σπιτιού, πού το χρησιμοποιούμε, τι θα γινόταν αν δεν είχαμε νερό, τι πρέπει να κάνουμε για την εξοικονόμηση νερού.
Ακόμα μιλήσαμε για τις τρεις ιδιότητες του νερού από υγρό να γίνεται στερεό όταν παγώνει και αέριο όταν θερμαίνεται.
Πειραματιστήκαμε με το νερό και διαπιστώσαμε ποια υλικά επιπλέουν και ποια βυθίζονται.
Ζωγραφιίσαμε με χρωματιστά παγάκια.
Είδαμε την ιστορία του Σταγονούλη και μετά τα παιδιά έφτιαξαν τις δικές τους σταγόνες που πέφτουν από τα σύννεφα.
Τα παιδιά παρατήρησαν τα σύννεφα και σχημάτισαν με βαμβάκι τις μορφές που είδαν.
Ακούσαμε τη «Συννεφούλα», μάθαμε τους στίχους, τους εξηγήσαμε, την τραγουδήσαμε, δραματοποιήσαμε την ιστορία και στο τέλος συνοδέψαμε με μουσικά όργανα τη μελωδία!
Είχα-είχα μια αγάπη, αχ καρδούλα μουΠου 'μοιαζε συννεφάκι, συννεφούλα μουΣαν συννεφά-, συννεφάκι φεύγει, ξαναγυρνάειΜ' αγαπά τη μια, την άλλη με ξεχνάει
Κι ένα βράδυ, κι ένα βράδυ, βράδυ, αχ καρδούλα μουΔιώχνω ξαφνικά τη συννεφούλα μουΔεν αντέχω, δεν αντέχω άλλο πια να με γελάειΜ' αγαπάει τη μια, την άλλη με ξεχνάει
Κι έρχεται ο Απρίλης αχ καρδούλα μουΝα κι ο Μάης, ο Μάης, συννεφούλα μουΔίχως-δίχως τραγούδι, δάκρυ και φιλίΔεν είν' ά-, δεν είν' άνοιξη φέτος αυτή
Είχα-είχα μια αγάπη, αχ καρδούλα μουΠου 'μοιαζε συννεφάκι, συννεφούλα μουΣαν συννεφά-, συννεφάκι φεύγει, ξαναγυρνάειΜ' αγαπά τη μια, την άλλη με ξεχνάει


















Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου