Σήμερα αναφερθήκαμε και σε κάποια άλλα συναισθήματα, λίγο πιο δύσκολα διακριτά από τα παιδιά, όπως: ντροπή, ανησυχία, έκπληξη, ζήλια, κ.λ.π.
Ύστερα, τα παιδιά ζωγράφισαν τα 4 βασικά συναισθήματα και έγραψαν τις λέξεις.
Μετά, έδειξα στα παιδιά δύο εικόνες γκράφιτι και τα ρώτησα:
"Τι βλέπετε σε αυτή την εικόνα; Τι συναισθήματα νομίζετε ότι νιώθει το παιδί αυτό;"
-Νιώθει λύπη. (Κατερίνα Β.)
-Νιώθει λύπη, γιατί θέλει να φάει και πεινάει. (Μαρία)
"Πώς το κατάλαβες Μαρία;"
-Γιατί έχει το πηρούνι και το μαχαίρι και είναι και στο τραπέζι. (Μαρία)
-Ναι, αλλά φαίνεται ότι είναι γυμνό. (Ελένη)
-Είναι γυμνό, γιατί ζεσταίνεται. (Δανάη)
-Του αρέσει η μπάλα, να παίζει, αλλά δεν μπορεί να φάει τη μπάλα και πεινάει. (Δανάη)
"Πού βρίσκεται;"
-Σε ένα σπίτι παλιό. (Δανάη)
-Σε ένα πολύ-πολύ παλιό σπίτι. (Ηλίας)
-Είναι παλιό, δεν είναι από τούβλα, είναι από κάτι άλλο. (Μαρία)
-Είναι από ξύλα. (Γιάννης)
-Μόνο μια τούρτα σε σχήμα μπάλας, μπορεί να φάει. (Μαρία)
"Πού λέτε να ζει;'
-Στη Γαλλία. (Δανάη)
-Βλέπω ότι είναι μαύρο. (Ελένη)
-Μπορεί να ζει στην Αφρική. (Ελένη)
Μετά τους έδειξα την επόμενη εικόνα γκράφιτι.
"Σε αυτή την εικόνα τι παρατηρείτε;"
-Βλέπω μια κουβέρτα με σύννεφα κι ένα καράβι. (Ηλίας)
-Βλέπω ένα παιδάκι, να σκίζει μια ζωγραφιά. (Α)
-Βλέπω μάτια. (Σωτήρης Μ.)
"Τι νιώθει;"
-Δεν ξέρουμε, γιατί δεν βλέπουμε το στόμα. (Μαρία)
-Νιώθει ντροπή νομίζω. (Βλάσης)
-Βλέπω και χρωματιστή στέγη από σπίτι. (Μαρία)
-Μπορεί να βρίσκεται έξω. (Μαρία)
"Είναι αγόρι ή κορίτσι;"
-Κορίτσι, έχει μακριά μαλλιά. (Ελένη)
-Βλέπω και μια πολυκατοικία. (Βλάσης)
"Ποια από τις δύο εικόνες σας άρεσε πιο πολύ και γιατί;
Τα περισσότερα παιδιά απάντησαν τη δεύτερη και πιο συγκεκριμένα...
-Μου άρεσε η δεύτερη, γιατί το παιδάκι δεν είναι φτωχό, όπως το άλλο. (Δανάη)
-Επειδή είναι πιο όμορφη η ζωγραφιά. (Α)
Ύστερα, τα παιδιά ζωγράφισαν τα 4 βασικά συναισθήματα και έγραψαν τις λέξεις.
Μετά, έδειξα στα παιδιά δύο εικόνες γκράφιτι και τα ρώτησα:
"Τι βλέπετε σε αυτή την εικόνα; Τι συναισθήματα νομίζετε ότι νιώθει το παιδί αυτό;"
-Νιώθει λύπη. (Κατερίνα Β.)
-Νιώθει λύπη, γιατί θέλει να φάει και πεινάει. (Μαρία)
"Πώς το κατάλαβες Μαρία;"
-Γιατί έχει το πηρούνι και το μαχαίρι και είναι και στο τραπέζι. (Μαρία)
-Ναι, αλλά φαίνεται ότι είναι γυμνό. (Ελένη)
-Είναι γυμνό, γιατί ζεσταίνεται. (Δανάη)
-Του αρέσει η μπάλα, να παίζει, αλλά δεν μπορεί να φάει τη μπάλα και πεινάει. (Δανάη)
"Πού βρίσκεται;"
-Σε ένα σπίτι παλιό. (Δανάη)
-Σε ένα πολύ-πολύ παλιό σπίτι. (Ηλίας)
-Είναι παλιό, δεν είναι από τούβλα, είναι από κάτι άλλο. (Μαρία)
-Είναι από ξύλα. (Γιάννης)
-Μόνο μια τούρτα σε σχήμα μπάλας, μπορεί να φάει. (Μαρία)
"Πού λέτε να ζει;'
-Στη Γαλλία. (Δανάη)
-Βλέπω ότι είναι μαύρο. (Ελένη)
-Μπορεί να ζει στην Αφρική. (Ελένη)
Μετά τους έδειξα την επόμενη εικόνα γκράφιτι.
"Σε αυτή την εικόνα τι παρατηρείτε;"
-Βλέπω μια κουβέρτα με σύννεφα κι ένα καράβι. (Ηλίας)
-Βλέπω ένα παιδάκι, να σκίζει μια ζωγραφιά. (Α)
-Βλέπω μάτια. (Σωτήρης Μ.)
"Τι νιώθει;"
-Δεν ξέρουμε, γιατί δεν βλέπουμε το στόμα. (Μαρία)
-Νιώθει ντροπή νομίζω. (Βλάσης)
-Βλέπω και χρωματιστή στέγη από σπίτι. (Μαρία)
-Μπορεί να βρίσκεται έξω. (Μαρία)
"Είναι αγόρι ή κορίτσι;"
-Κορίτσι, έχει μακριά μαλλιά. (Ελένη)
-Βλέπω και μια πολυκατοικία. (Βλάσης)
"Ποια από τις δύο εικόνες σας άρεσε πιο πολύ και γιατί;
Τα περισσότερα παιδιά απάντησαν τη δεύτερη και πιο συγκεκριμένα...
-Μου άρεσε η δεύτερη, γιατί το παιδάκι δεν είναι φτωχό, όπως το άλλο. (Δανάη)
-Επειδή είναι πιο όμορφη η ζωγραφιά. (Α)
1 σχόλιο:
Πόσο καταπληκτικά πράγματα δημιουργούν τα μικρά...που είναι πολύ μεγάλα τελικά...!!!!!
Δημοσίευση σχολίου