Μετάφραση

Παρασκευή 13 Οκτωβρίου 2017

Επαφή με μεγάλους ζωγράφους-επηρεασμοί (πρωινό 1 & 2)

Μετά την ολοκλήρωση των ενοτήτων χρώματα-σχήματα, ήρθε ο καιρός για την επεξεργασία εικαστικών έργων. Ανάμεσα σε διάφορα, τα παιδιά επέλεξαν τα παρακάτω έργα του Μιρό και είπαν:



-Τι βλέπετε εδώ;

- Κάτι χρωματιστές μπαλίτσες (Μ.)
- Βλέπω κάτι σχοινιά (Μαρ.)
- Ακουστικά είναι...(Θαν.)
- Ένα ανθρωπάκι που δεν έχει πόδια (Θοδ. Τ.)
- Έχει κεραίες όμως (Θαν.)

- Τι μπορεί να είναι;

- Μπορεί να είναι ρομπότ (Μ.)
- Μπορεί ένα μυρμηγκάκι (Θαν.)
- Βλέπω κάτι αστέρια (Κ.)
- Το πορτοκαλί είναι τοίχος (Μαρ.)
- Ή μπορεί να είναι φωτιά (Θαν.)
- Τα τοιχάκια είναι κίτρινο, πορτοκαλί και πράσινο (Ν.)
- Το πράσινο είναι σαν χορτάρι (Ι.)
- Μου μοιάζει σαν να είναι μπουντρούμι και να σταματάνε εκεί τα χρώματα και να είναι όλα ασπρόμαυρα (Μ.)
- Μπορεί να έχει και κατσαρίδες εκεί πέρα. (Μαρία)
- Αυτά μοιάζουν σαν ιστοί (Ι.)

- Τι τίτλο θα δίνατε στον πίνακα;

- "Το μυρμήγκι και το μπουντρούμι" (Μ.)
- "Το μυρμήγκι και οι ιστοί" (Ι.)
- "Ο άνθρωπος" (Μελ.)
- "Τα χρωματιστά μπαλάκια" (Ν.)
- "Ο άνθρωπος και τα χρώματα" (Θοδ.Τ.)



-Τι βλέπετε εδώ;

- Ένα μάτι (Ο.)
- Ένα μάτι από έναν καρχαρία και πεταμένα πολλά παιχνίδια (Α.)
- Αυτό είναι σαν αστέρι (Ι.)
- Αυτό είναι σαν κουτάλα (Μαρ.)
- Ένα ψάρι (Θοδ. Τ.)
- Μια κουκουβάγια (Μαρία)
- Η κουκουβάγια όμως δεν είναι μέσα στον ουρανό. Πετάει ψηλά στον ουρανό το βράδυ (Θαν.)
- Είναι παιχνίδι (Θοδ. Τ.)
- Ψεύτικο (Ο.)
- Βλέπω χρωματιστά σχήματα (Ν.)
- Εδώ είναι σαν ένα πουλί με ψηλό λαιμό, δεν θυμάμαι την ονομασία του...(Μ.)
- Είναι σαν παγώνι (Μελ.)
- Αυτό είναι σαν ανθρωπάκι (Ι.)
- Βλέπω ένα λουλούδι (Αζ.)
- Μοιάζει με γλειφιτζούρι (Ν.)
- Μοιάζει σαν καμηλοπάρδαλη στη μέση (Μαρία)
- Αυτό είναι σαν κύκνος (Ι.)
- Και μοιάζει σαν καρδιά (Μαρ.)
- Μοιάζει και σαν φεγγάρι (Θοδ. Τ.)

- Τι τίτλο θα δίνατε εσείς παιδιά;

- "Κόκκινες μπαλές" (Μελ.)
- "Το στρογγυλό λουλούδι" (Ν.)
- "Ο χαμένος κύκνος" (Ι.)
- "Κόκκινο και πράσινο μάτι" (Α.)
- "Χαμένο ψάρι" (Θοδ. Τ.)

------------------------------------------------------------------
Μετά τα παιδιά διάλεξαν τον πίνακα που ήθελαν και προσπάθησαν να τον ζωγραφίσουν!

























Καντίνσκι









Δεν υπάρχουν σχόλια: