Μετάφραση

Σάββατο 9 Μαΐου 2015

Αγάπες και παράπονα...

Τι σου αρέσει στη μαμά σου;

- Μου αρέσει να με πηγαίνει βόλτα. (Παυλίνα)
- Μου αρέσει που με πηγαίνει στην κολύμβηση. (Ασημίνα)
- Εμένα μου αρέσει όταν με προσέχει, γιατί είναι καλό να προσέχει η μαμά τα παιδιά της. (Μελίνα)
- Εμένα μ΄αρέσει που με πηγαίνει στην παιδική χαρά, στην πλατεία Πλυτά. (Μαριάντζελα)
- Μου αρέσει όταν μου παίρνει κούκλες. (Ναταλία)
- Μου αρέσει η μαμά μου να με προσέχει. (Λάβα)
- Εμένα μου αρέσει που με πηγαίνει να κάνω ποδήλατο στις πλατείες. (Κατερίνα)
- Μ΄αρέσει εμένα η μαμά μου, που μου παίρνει παιχνίδια. (Ιάσονας)
- Μου αρέσει που με πηγαίνει στο καράβι. (Κωνσταντίνος)
- Να μου διαβάζει παραμύθια. (Ελένη)
- Όταν με πάει για ύπνο. (Ανδρομάχη)
- Που με πάει στις κούνιες. (Δημήτρης)
- Ότι με πηγαίνει στη θάλασσα. (Μαριλίζ)
- Να την παίρνω αγκαλιά. (Νίκη)
- Να της δίνω φιλάκια. (Ανδριάνα)
- Ότι μου αγοράζει παιχνίδια. (Αλέξανδρος Φ.)

Τα παράπονά σου ποια είναι;

-Το παράπονο που έχω είναι ότι με μαλώνει. (Ανδρομάχη)
- Ότι δεν φτιάχνει το φαγητό που μου αρέσει. (Ελένη)
- Γιατί με φωνάζει πολύ δυνατά. (Ασημίνα)
- Ότι δεν με αφήνει να την βοηθήσω. (Ιάσονας)
-Μου λέει πάντα όταν παίζω, να τα μαζεύω τα παιχνίδια, κουράζομαι λίγο. (Μελίνα)
- Ότι με ταϊζει η ίδια. (Κατερίνα)
- Συνέχεια μας φωνάζει. (Ανδριάνα)
- Ότι συνέχεια μου λέει να μαζεύω τα παιχνίδια και εγώ βαριέμαι. (Ναταλία)
- Δεν μου φτιάχνει τούρτα που μου αρέσει. (Λάβα)
- Όταν σήμερα η μαμά μου μου είπε να βάλω τη ζακέτα μου, εγώ πήγα να φύγω και με τράβηξε πολύ δυνατά. (Ασημίνα)
- Όταν είναι η ώρα για το σχολείο, η μαμά μου λέει να σταματήσω το παιχνίδι μου κι εγώ δεν θέλω. (Ανδρομάχη)

Δεν υπάρχουν σχόλια: