Μετάφραση

Τρίτη 24 Μαΐου 2016

Θάλασσα-Χρωματιστά καραβάκια (Κλασικό τμήμα)

-Τι ξέρετε για τη θάλασσα;

-Η θάλασσα έχει ψαράκια (Γιάννης).
-Έχει χταπόδια (Νίκη).
-Έχει αχινούς (Βλάσης).
-Εγώ είχα πατήσει, αλλά μου τον έβγαλε η μαμά με βελόνα (Κωστής).
-Φτιάχνουμε κάστρα στην άμμο (Δανάη).
-Πολύ βαθιά έχει τόνους, ένα μεγάλο ψάρι (Κωστής).
-Η θάλασσα έχει καράβια (Μαρία).
-Έχει καρχαρίες (Σωτήρης Οικ.).
-Έχει κάβουρες (Γιάννης).
-Έχει γοργόνες (Δανάη).
-Δεν υπάρχουν γοργόνες...Μόνο στους πειρατές της Καραϊβικής (Κωστής0.
-Εγώ πιστεύω ότι υπάρχουν (όλα τα κορίτσια).
-Η θάλασσα έχει νερό με αλάτι (Σωτήρης Οικ.).
-Είναι από τη βροχή και τα ποτάμια χύνονται στη θάλασσα, το νερό έρχεται από σωλήνες, το καθαρίζουμε και το πίνουμε (Κωστής).
-Καίει το θαλασσινό νερό, τσούζει στα μάτια, στις πληγές, στη μύτη, στο λαιμό (όλοι μαζί).
-Έχει τσούχτρες, αυτές που μας χτυπάνε με τα καλάμια τους...ποδαράκια τους και μας τσούζει (Γιάννης).
-Έχει πεταλίδες και όστρακα (Κωστής).
-Και κοράλια. Είναι κάτι σαν κοχύλια, αλλά είναι σκληρά (Δανάη).
-Είναι κάτι σαν τα φύκια (Κωστής).
-Η θάλασσα βγάζει και κάτι σφουγγαράκια (Κωστής).
-Εγώ στην παραλία, όταν έρχεται ο μπαμπάς μου, με πάει στα βαθιά με τη φουσκωτή βάρκα (Κατερίνα Β.).

-Την θάλασσα πρέπει να την προστατεύουμε;
-Την προστατεύουμε άμα δεν ρίχνουμε σκουπίδια (Κατερίνα Β.).

-Τι σκουπίδια βρίσκετε στη θάλασσα;
-Κουτάκια (Δανάη).
-Γυαλιά (Βλάσης).
-Μπαταρίες (Μαρία).
-Μπουκάλια πλαστικά (Κωστής).
-Χαρτιά (Δανάη).










Άσπρα καράβια


Δεν υπάρχουν σχόλια: