Μετάφραση

Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2018

Πρώτες μέρες (πρωινό 1)

Η προσαρμογή των παιδιών μας συνεχίζεται...
Φτιάξαμε τις καρτέλες με τα ονόματά μας, επιλέξαμε τα συρτάρια μας και μάθαμε πώς να τακτοποιούμε τα παιχνίδια μας. 
Για καλύτερη γνωριμία των παιδιών μεταξύ τους ακούσαμε και μάθαμε το παρακάτω τραγούδι που είναι ένας ύμνος στη φιλία!


Εγώ κι εσύ μαζί!

Αλκίνοος Ιωαννίδης
Τζίμης Πανούσης


Εγώ κι εσύ μαζί
Όταν η τύχη σου θα 'ναι φευγάτη
Και 'συ μακρυά απ' το ζεστό σου κρεβάτι
Τότε θυμήσου τη χρυσή συμβουλή
Εγώ κι εσύ μαζί
Εγώ κι εσύ μαζί
 
Εγώ κι εσύ μαζί
Εγώ κι εσύ μαζί
Τα βάσανά σου είναι και δικά μου
Και για τους δυο μας χτυπάει η καρδιά μου
Δυο φιλαράκια με μία ψυχή
Εγώ κι εσύ μαζί
Εγώ κι εσύ μαζί
 
Μπορείς αν θες
Να βρεις πιο έξυπνους φίλους
Να 'ναι μεγάλοι και πιο δυνατοί, μπορείς
Αλλά να ξέρεις τη δικιά μου αγάπη
Δε θα στη δώσει φιλαράκο κανείς
 
Κι όσο περνάνε και φεύγουν τα χρόνια
Και η φιλία μας θα μένει αιώνια
Είναι γραπτό μας μοίρα κοινή
Εγώ κι εσύ μαζί
Εγώ κι εσύ μαζί
Εγώ κι εσύ μαζί

.......................................................................................................................................................................

Ύστερα τα παιδιά έγιναν ζευγαράκια και το χόρεψαν!








Μετά κάθε παιδί σε μικρό χαρτάκι ζωγράφισε τον εαυτό του, που τον ενώσαμε με μια καρδούλα!















Δεν υπάρχουν σχόλια: