Μετάφραση

Τρίτη 11 Μαΐου 2021

Μαθαίνοντας για τον Μάιο με μια γελοιογραφία (Αρκάς)

 Το ημερολόγιο της τάξης μας γύρισε στο Μάιο και παρέα με τον Θανασάκη του Αρκά, τα παιδιά σκέφτηκαν, παρατήρησαν και "διάβασαν" τη γελοιογραφία με τη φαντασία τους και βλέποντας τις εικόνες! Να τι είπαν:


1η εικόνα: - Τι μπορεί να λέει ο Θανασάκης;

- Μπορεί να λέει ότι δεν έχει φίλους.
- Μπορεί να λέει στην πεταλούδα ότι "είμαι μόνος μου και να μου κάνεις παρέα, να γίνεις φίλη μου"!
- Λέει στην πεταλούδα ότι δεν του αρέσει η μπλούζα που του φόρεσε η μαμά του.

2η εικόνα: - Τι λέει στη συνέχεια;

-"Είσαι πολύ όμορφη πεταλούδα!"
- "Θέλεις να πάμε μια βόλτα;"
- Έλα να κάνουμε κούνια!"
- "Θέλω να πετάξω μαζί σου!"


3η εικόνα: - Τι σκέφτεται μετά ο Θανασάκης;

- Μπορεί να σκέφτεται να πάει στη μαμά, αλλά δεν μπορεί να τη βρει και έχει χαθεί.
- "Μου λείπει η μαμά και το σπίτι μου"
- Σκέφτεται ότι είναι μόνος.

4η εικόνα: - Τι σκέφτεται στην τελευταία εικόνα;

- "Τώρα έχω φίλες πολλές πεταλούδες και θα παίζουν μαζί μου κάθε μέρα!"


Στη συνέχεια αφού διαβάσαμε τα λόγια της γελοιογραφίας τα παιδιά προσπάθησαν πολύ και κατάφεραν να σκιτσάρουν την τελευταία εικόνα του Θανασάκη!!!


















Δεν υπάρχουν σχόλια: