Μετάφραση

Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου 2022

Η δύναμη της αγάπης

 Σήμερα με τα παιδιά μιλήσαμε για την αγάπη και πώς την αντιλαμβάνεται το κάθε παιδί.

Οι απόψεις τους είναι πράγματι εντυπωσιακές όπως οι παρακάτω:

"Αγάπη για μένα είναι να λέω αστεία στην αδερφή μου." Αχμέτ, 5 ετών 
 
"Αγάπη για μένα είναι το φιλί της μαμάς μου." Νταβίντ, 4 ετών.

"Αγάπη για μένα είναι να παίζω ποδόσφαιρο με τον αδερφό μου." Ηλίας, 5 ετών

"Αγάπη για μένα είναι να είμαι στην παραλία με την μαμά και την αδερφή μου." Ιάσονας ,5 ετών.

"Αγάπη για μένα είναι όλη η οικογένεια μου". Αποστολία, 4 ετών

Στην συνέχεια παρακολούθησαμε την ιστορία "H δύναμη της αγάπης" και προσπαθήσαμε ελεύθερα να αποτυπώσουμε την αγάπη μας στο χαρτί. Κόψαμε καρδιές, κολλήσαμε, ζωγραφίσαμε και τα αποτελέσματα μοναδικά.
Επίσης, ακούσαμε το τραγούδι "σ΄αγαπώ σε όλες τις γλώσσες" μιλήσαμε για το τι είναι η λέξη αγάπη και πώς το δείχνουμε με πράξεις. 
Στην συνέχεια, ζωγραφίσαμε ό,τι αγαπάμε και δώσαμε τον τίτλο "αγάπη σημαίνει". 
 Τέλος, κατασκευάσαμε τα βέλη του άγγελου της αγάπης και κάναμε μακρινές αγκαλιές και φιλάκια.  






















Δεν υπάρχουν σχόλια: