Μετάφραση

Τρίτη 24 Οκτωβρίου 2023

IMAGINE-ΦΑΝΤΑΣΟΥ

 Διδακτική αξιοποίηση του βιβλίου "IMAGINE", με δημιουργία ομαδικής αφίσας μέσα από τις εικόνες του βιβλίου!

Παρακολούθηση του αντίστοιχου βίντεο.










Επιπλέον μάθαμε ότι τη φαντασία δεν μπορεί να μας τη φυλακίσει κανείς! Τα παιδιά την άφησαν ελεύθερη και είδαν διάφορα ενδιαφέροντα!

- Πήγα στα πουλιά του βιβλίου.

- Στη ζούγκλα και είδα τίγρεις και λιοντάρια.

- Είδα κροκόδειλους και ζέβρες.

- Εγώ πήγα στο βόρειο πόλο.

- Πήγα στην Ιταλία, είδα δέντρα με ροζ λουλούδια που πέφτανε από πάνω μου και τα μάζευα.

- Είδα έναν ελέφαντα που τον έλεγαν Έλμερ, με τα πολλά χρώματα και έπαιξα μαζί του. Είχα ντυθεί κι εγώ ελέφαντας.

- Εγώ πήγα σπίτι μου να δω το πάντα που το αφήνω στο κρεβάτι μου.

- Πήγα στη Γερμανία και είδα αυτόν με το μουστάκι (Χίτλερ). Έφτιαχνε ένα σχέδιο για να πάει στην Ελλάδα.

- Πήγα στο λούνα παρκ κι έπαιξα στα φουακωτά, μέσα στον παιδότοπο, στις τσουλήθρες με τα μπαλάκια. Και είδα και τον Βελισσάριο με τον Έλμερ.

- Πήγα σε αγώνα αυυοκινήτου και πήρα Λαμποργκίνι και Φερράρι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: