Μετάφραση

Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2014

Τι δώρα θα ζητήσετε στον Άγιο Βασίλη;


- Του ζήτησα μια φυλακή playmobil και μια έκπληξη. (Ιάσονας)
- Την Άννα και την Έλσα, που είναι κουκλίτσες στο Jumbo. (Ασημίνα)
- Εγώ θέλω ένα playmobil για κορίτσια, να έχει και το άλογό της. (Μαριάντζελα)
- Του ζήτησα ένα παιχνίδι. (Δημήτρης)
- Ένα αρκουδάκι. (Παυλίνα)
- Ένα άσπρο αρκουδάκι. (Κωνασταντίνος)
- Ένα επιτραπέζιο "Ναι ή Όχι". (Αλέξανδρος Φ.)
- Εγώ, έχω ζητήσει στον Άγιο Βασίλη την Έλσα και την Άννα. (Μαριλίζ)
- Την σκουπιδοπαρέα. (Απόλλωνας)
- Εγώ θα ζητήσω ένα αρκουδάκι. (Ανδριάνα)
- Εγώ θα του ζητήσω να μου βάλει λεφτά στον κουμπαρά. (Κατερίνα)
- Εγώ θα ζητήσω την Έλσα και την Άννα. (Ελένη)
- Εγώ του ζήτησα ένα επιτραπέζιο. (Αλέξανδρος Κ.)
- Ένα επιτραπέζιο με ένα σκελετό. (Νίκος)

Δεν υπάρχουν σχόλια: