Μετάφραση

Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2018

Πίνακας ζωγραφικής με θέμα τον πόλεμο (πρωινό 1)

Επεξεργαστήκαμε τον παρακάτω πίνακα και τα παιδιά μας είπαν:

-Τι βλπέπετε;

-Βλέπω αίματα (Μ.)
-Εμένα αυτό νομίζω είναι μαξιλάρι (Γ.)
-Σαν να έχει γύψο στο κεφάλι (Μ.)
-Βλέπω έναν άνθρωπο (Δ.)
-Εκείνο το μπλε (φόντο) μοιάζει σαν θάλασσα (Αζ.)
-Το μπλε γύρω μου μοιάζει σαν παγωμένη σπηλιά (Γ.)
-Το μπλε μου φαίνεται σαν κρεβάτι (Αρ.)
-Σαν μαξιλάρι. Το γκρι-μωβ μου μοιάζει σαν κουβέρτα (Μ.)
-Αυτός εδώ ο άνθρωπος σαν να έχει χτυπήσει (Ε. Β.)

-Πώς το κατάλαβες;

-Επειδή έχει αίματα και χτύπησε έξω (Ε. Β.)

-Πού;

-Στον πόλεμο (Μαρ.)
-Μπορεί να είναι και στο νοσοκομείο (Μ.)
-Χτύπησε το κεφάλι του από σφαίρα και του έχουν βάλει πανί για τα αίματα (Μαρ.)

-Είναι νέος τι λέτε;

-Είναι ένα παιδάκι (Ε. Β.)

-Ποιος το τραυμάτισε;

-Στρατιώτης (Δ.)
-Έπεσε μια βόμβα από το αεροπλάνο (Ν.)
-Μπορεί να έπαιζε ποδόσφαιρο και να τον χτύπησε κάποιος στο κεφάλι (Αζ.)

-Πού είναι οι γονείς του;

-Μπορεί να έχουν πεθάνει στον πόλεμο (Μαρ.)
-Μπορεί να είναι σε άλλο δωμάτιο του νοσοκομείου για να περιμένουν να γίνει καλά (Μ.)

-Νομίζετε ότι πονάει ή όχι;

-Πονάει απ΄το αίμα (Δ.)
-Πονάει επειδή όταν χτυπάμε πάντα πονάει το αίμα (Μ.)

-Είναι ξύπνιος ή κοιμάται;

-Κοιμάται γιατί δεν κουνιέται καθόλου (Γ.)
-Καλά...όταν κοιμόμαστε μπορούμε να κουνηθούμε λίγο. Εγώ έχω πέσει από το κρεβάτι μου (Μ.)

-Όταν το παιδί αυτό γίνει καλά τι νομίζετε ότι θα κάνει;

-Θα πάει σπίτι (Ι.)
-Θα αρχίσει να περπατάει (Σ.)
-Θα πάει στους γονείς του (Μαρ.)

-Αν δεν είχε πόλεμο στη χώρα του τι θα έκανε;

-Θα πήγαινε βόλτες (Ν.)
-Θα έπαιζε (Μ.)
-Θα πήγαινε σχολείο (Αρ.)
-Θα πήγαινε στην παιδική χαρά (Γ.)


-Τι τίτλο θα δίνατε σε αυτόν τον πίνακα;

-"Το τραυματισμένο παιδί" (Ε.)
-"Το χτυπημένο παιδί" (Μ.)

Δεν υπάρχουν σχόλια: