Μετάφραση

Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2020

Από τη λύπη στο θυμό

 Τα επόμενα συναισθήματα που συζητήσαμε ήταν η λύπη και ο θυμός. Τα παιδιά εκφράστηκαν και προσπάθησαν να συνδέσουν τα συναισθήματα με γεγονότα και καταστάσεις που έχουν βιώσει. Πότε αισθάνονται λυπημένα και πότε θυμωμένα. Είπαμε ότι η λύπη είναι ένα συναίσθημα που δεν διαρκεί συνέχεια και με κάποιο τρόπο θα περάσει. Όμως μας κάνει να καταλάβουμε κάτι σοβαρό που έχει συμβεί. Αντίστοιχα και το συναίσθημα του θυμού που μπορεί να νιώθουμε επειδή αδικηθήκαμε σε κάτι, ή μας πείραξε κάτι. 

Τι είπαν τα παιδιά:

- Είμαι λυπημένος όταν δεν μου κάνουν δώρα.

- Όταν με χτυπάνε.

- Όταν δεν με παίζουν.

- Όταν ο μπαμπάς φωνάζει και με χτυπάει.Μ

- Όταν η αδερφή μου δεν με αφήνει να μπω στο δωμάτιο.

- Όταν ο μπαμπάς μου φεύγει.

- Όταν με μαλώνει η μαμά.

- Όταν φεύγει η μαμά για τη δουλειά.

- Όταν με πειράζουν οι άλλοι.

Θυμώνω όταν:

- Μου μουτζουρώνουν τη ζωγραφιά.

- Όταν με ενοχλούν.

- Όταν με διακόπτουν όταν μιλάω.

- Όταν μου παίρνουν τα παιχνίδια από τα χέρια.

 

Ακούσαμε λυπητερή μουσική και τα παιδιά είδαν πώς μπορούν να εκφραστούν συναισθήματα μέσα από αυτήν!


Όπως και μουσική που μπορεί να εκφράζει τον θυμό μας.


Ύστερα τα παιδιά ζωγράφισαν αυτά τα δύο ακόμα συναισθήματά τους!
















Δεν υπάρχουν σχόλια: