Μετάφραση

Πέμπτη 8 Οκτωβρίου 2020

Από τη χαρά στην αγάπη

 Σήμερα μιλήσαμε για το συναίσθημα της χαράς! Τι δηλαδή κάνουμε που μας κάνει χαρούμενους. Και ακούσαμε χαρούμενη μουσική!



Τα παιδιά είπαν:

- Είμαι χαρούμενος όταν πηγαίνω στο λούνα-παρκ.

- Όταν βγαίνω έξω σε μια ταβέρνα.

- Όταν πηγαίνω να βρω τους φίλους μου.

- Όταν πηγαίνω στη θάλασσα.

- Χαίρομαι όταν κάνω τραμπολίνο!


Μετά προσπαθήσαμε να ξεχωρίσουμε την αγάπη από τη χαρά. 

Είναι όμως η αγάπη συναίσθημα; 

Ακούσαμε το υπέροχο τραγούδι: "Αγάπη μέσα στην καρδιά"


Μετά από ερωτήσεις και απαντήσεις, τα παιδιά βρήκαν να πουν για πρόσωπα και πράγματα που αγαπούν!

- Αγαπάω τα ζώα.

- Τη μαμά μου.

- Τη γατούλα μου.

- Αγαπάω τον μπαμπά μου.

- Την αδερφή μου.

- Αγαπάω τη μαμά, τον μπαμπά, τον παππού και τη γιαγιά.

- Αγαπάω το θείο και τη θεία.

- Αγαπάω τα ζώα και τον μπαμπά και τη μαμά. 

- Αγαπάω την Ειρήνη.

- Τον αδερφό μου τον Παναγιώτη.

- Εγώ αγαπάω το σχολείο.

- Κι εγώ τα παιδιά μου και τον άντρα μου (κ. Πόλυ)


Ύστερα από όλα αυτά ζωγράφισαν αυτά που είπαν το καθένα με τον δικό του ξεχωριστό τρόπο!
















Δεν υπάρχουν σχόλια: