Μετάφραση

Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2019

Miro 2

Σε συνέχεια της επεξεργασίας του χθεσινού πίνακα ζωγραφικής, σήμερα προσεγγίσαμε έναν άλλο του μεγάλου ζωγράφου. Εντοπίσαμε ότι χρησιμοποιεί τα ίδια χρώματα και η συζήτηση ξεκίνησε ζωηρά. Κατά τη διάρκεια, οι απόψεις των παιδιών καταγράφονταν στο χαρτί.



-Τι βλέπετε;

-Βλέπω δυο μάτια (Τζ.)
-Στα μάτια βλέπω λίγο κόκκινο και λίγο μπλε (Μαξ.)
-Εγώ βλέπω μια κόκκινη βούλα (Κυρ.)
-Ένα ουράνιο τόξο μπλε, κόκκινο, κίτρινο, με λίγα χρώματα (Ν.Κ.)

-Ποιο χρώμα λείπει σε σχέση με τον χθεσινό πίνακα που είδαμε;

-Το πράσινο (Α.)
-Βλέπω έναν λαιμό (Ι.)
-Βλέπω μια μακριά μύτη (Μαξ.)
-Έχω βρει ένα περίεργο στόμα (Εβ.)
-Μοιάζει σαν ποντίκι (Μαξ.)

-Μπροστά του τι έχει;

-Είναι μερικές γραμμές (Μ.)
-Όλο αυτό μπορεί να είναι ένα τερατάκι (Τζ.)

-Τι λείπει σε αυτό το τερατάκι;

-Χωρίς πόδια, ούτε χέρια, ούτε μαλλιά (Ν.Κ., Κυρ., Μ.)
-Στο ένα μάτι λείπουν οι βλεφαρίδες (Κυρ.)
-Έχει ένα λουλούδι (Α.)
-Μια πεταλούδα (Μαξ.)
-Σαν χιονονιφάδα είναι (Ν.Κ.)
-Εμένα μου μοιάζει σαν ρομπότ, γιατί το κανονικό κεφάλι είναι στρογγυλό κι αυτό είναι μακρουλό (Κ.)
-Μοιάζει σαν αστεράκι (Αν.)

-Πού βρίσκεται;

-"Στην πόλη του τίποτα", γιατί έχει μόνο άσπρο (Τζ.)
-Εμένα μου φαίνεται ότι κατέβαινε ένα βουνό με χιόνι (Κ.)
-Είναι σαν να κολυμπάει σε άσπρη θάλασσα (Κυρ.)
-Μπορεί να είναι σε ένα κρεβάτι άσπρο (Κυρ.)

-Τι νιώθει;

-Μοναξιά, γιατί δεν έχει κανέναν (Μ.)
-Θυμό, γιατί το στόμα του είναι λίγο στραβό (Κ.)
-Είναι άνθρωπος καλός (Ι.)

-Αν δίναμε ένα όνομα, τι όνομα θα δίνατε;

-"Ο κύριος Κανένας" (Εβ.)
-"Ο κύριος μπέμπης" (Τζ.)
-"Ο Πέτρος" (Μ.)

Μετά το τέλος της συζήτησης, ζητήθηκε από τα παιδιά να ζωγραφίσουν τον πίνακα και να προσθέσουν σε αυτόν ό,τι περισσότερο εκείνα ήθελαν.
Άλλα έβαλαν μαλλιά, καπέλο, τσάντα, κτλ..


















Δεν υπάρχουν σχόλια: