Μετάφραση

Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2019

"Το σώμα μου"- Miro

Στην ενότητα επεξεργασίας "Το σώμα μου", τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με τον Ισπανό ζωγράφο Joan Miro. Παρατηρώντας το παρακάτω έργο τέχνης και συζητώντας, δίνεται η δυνατότητα ανάπτυξης του προφορικού λόγου των παιδιών. Έτσι, τα παιδιά είπαν:


-Τί βλέπετε;

-Βλέπω έναν εξωγήινο (Εβ.)
-Ένα μάτι (Μαξ.)
-Ένα τέρας με ένα μάτι (Κ.)
-Σε εμένα μου μοιάζει με ένα χταπόδι περίεργο που έχει τη γλώσσα έξω και έχει και μπούκλες (Ν.)
-Πόδια χταποδιού (Μαξ.)
-Ότι είναι το χταπόδι και φοράει φουστάνι (Α.)
-Σαν να είναι ένα κορίτσι με φόρεμα (Ε.)
-Μοιάζει σαν να τρέχει αίμα από το μάτι του (Αγ.)
-Είναι κίτρινο το κεφάλι (Άρτ.)
-Σαν να είναι μια νεράιδα που πετάει (Εβ.)
-Δίπλα του έχει έναν κόκκινο κύκλο (Μαξ.)
-Σε εμένα αυτό μου μοιάζει σαν φωτιά που τρέχει (Ν.)
-Σαν νεράιδα που κρέμεται από ένα σχοινί (Κ.)

-Τι χρώματα βλέπετε;

-Μαύρο, κόκκινο, κίτρινο, πράσινο, μπλε.

-Αυτό που βρίσκεται;

-Στη θάλασσα, γιατί τα πόδια του είναι λίγο γυριστά και μοιάζουν σαν βατραχοπέδιλα (Μαξ.)
-Είχε φτερά και πήγε πάνω στον ουρανό γιατί έχει αστέρια (Ν.)

-Τι του λείπει;

-Χέρια, δυο μάτια, μύτη, στόμα, δόντια.

-Το κόκκινο τι είναι;

-Μια μπάλα (Μαξ.)
-Παίζει μπάλα, γιατί έχει πάνω το πόδι του (Ν.)
-Εγώ νομίζω ότι είναι ένα αυγό κόκκινο (Εβ.)
-Σαν να είναι αίμα (Ε.)
-Αυτό εδώ το μαύρο μπαλάκι μοιάζει σαν να παίζει τένις (Ν.)
-Εγώ νομίζω ότι το σηκώνει για να κάνει ισορροπία (Μαξ.)
-Σαν να είναι γλειφιτζούρι (Ε.)
-Αυτό το κόκκινο είναι σαν σπηλιά (Άρτ.) 
-Σαν ένας κόκκινος ήλιος (Μαξ.)

-Τι τίτλο θα δίνατε;

-"Ο άνθρωπος που παίζει μπάλα" (Ν.)
-"Ο άνθρωπος με το μπαλόνι" (Άν.)
-"Ο μικρός Νικόλας" (Μαξ.)

Αφού τελείωσε η συζήτηση, ζητήθηκε από τα παιδιά να ζωγραφίσουν αυτό που έβλεπαν χρησιμοποιώντας τα ίδια χρώματα και έναν κόκκινο κύκλο. Μετά, κόψαμε τις ζωγραφιές, τις κολλήσαμε σε μπλε χαρτί και τα παιδιά συμπλήρωσαν τα αστεράκια και το όνομά τους. 
Μπράβο παιδιά!!!























Δεν υπάρχουν σχόλια: