Μετάφραση

Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου 2022

Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης του Έργου της Σχολικής Μονάδας



Ξεκινάμε τη νέα σχ. χρονιά με τη δημοσίευση της Έκθεσης  Εξωτερικής Αξιολόγησης της Σχολικής μας μονάδας από τη Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου.


Α. ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ 

Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία Διοικητική λειτουργία Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών 

Β. ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ 

Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία 

Θετικά σημεία 

Αποτιμώντας το σύνολο των αξόνων που αφορούν την Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία της σχολικής μονάδας διαπιστώνεται ότι υπάρχει αμέριστο ενδιαφέρον από πλευράς εκπαιδευτικών για την υιοθέτηση καινοτόμων πρακτικών και διαμορφώνονται οι κατάλληλες συνθήκες που υποστηρίζουν κι ενισχύουν πρωτοβουλίες για συμμετοχή των νηπίων σε προγράμματα και δράσεις που άπτονται των ενδιαφερόντων τους. Οι εκπαιδευτικοί της σχολικής μονάδας φροντίζουν με την ποιότητα του έργου τους για τη συστηματική και αποτελεσματική παρακολούθηση της φοίτησης των νηπίων. Αναφορικά με τις σχέσεις όπως οικοδομούνται στο πλαίσιο της σχολικής μονάδας διασφαλίζονται οι προϋποθέσεις για τη δημιουργία θετικού κλίματος. 

Σημεία προς βελτίωση 

Προτάσεις προς βελτίωση 

Διοικητική λειτουργία 

Θετικά σημεία 

Εστιάζοντας στον άξονα που αφορά την οργάνωση και διοίκηση της σχολικής μονάδας διακρίνεται η αξιοποίηση αποτελεσματικών πρακτικών και διαδικασιών από τη Διεύθυνση και το εκπαιδευτικό προσωπικό του σχολείου για το συντονισμό της σχολικής ζωής, την ανάπτυξη επικοινωνίας και συνεργασίας των μελών της σχολικής κοινότητας. 

Σημεία προς βελτίωση

 Προτάσεις προς βελτίωση

 Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών 

Θετικά σημεία 

Βασικό θετικό σημείο στο  συγκεκριμένο άξονα αναδεικνύεται το ενδιαφέρον των εκπαιδευτικών για τη συμμετοχή τους σε επιμορφωτικές δράσεις υποχρεωτικού ή προαιρετικού χαρακτήρα, καθώς και η διαρκής αναζήτηση πηγών επικαιροποίησης των γνώσεων, δεξιοτήτων και ικανοτήτων τους για την αποτελεσματική εκτέλεση του έργου τους, την ενίσχυση της επαγγελματικής τους ταυτότητας και την συμβολή τους στη διαμόρφωση της σχολικής μονάδας ως κοινότητας επαγγελματικής μάθησης

Δεν υπάρχουν σχόλια: