Μετάφραση

Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2015

Τα όνειρά μου (Κλασικό τμήμα)

Διαβάσαμε το παρακάτω παραμύθι και τα παιδιά μετά μου είπαν τους εφιάλτες τους...


-Εγώ είχα δει ότι ήμουν σε ένα σπίτι της μάγισσας και φοβόμουν κι εκείνη μου έκοψε το κεφάλι. (Δανάη)
-Εγώ είδα στον ύπνο μου, ότι ήμουνα σε ένα σπιτάκι μακριά και εμφανίστηκε μπροστά μου ένας τεράστιος δράκος. (Ελένη)
-Έχω δει μια μάγισσα που με έβρασε. (Σωτήρης Μ.)
-Είδα ένα κακό ρομπότ και με έλιωσε με το πόδι του. (Σωτήρης Οικ.)
-Είδα που πήγα μια βόλτα με τη μαμά κι εκεί είδα έναν τεράστιο κύκλο γεμάτο κύκλους, κι έπεσαν επάνω μας. (Ηλίας)
-Εγώ είδα, όταν πηγαίναμε μια βόλτα και είδα μια κακιά με προβατάκια και μας έκοψε τα κεφάλια σε όλη την οικογένεια. (Μαρία)
-Είδα τη μαμά μου να είναι ζόμπι και να με πέταξε από ένα παράθυρο και ήταν και το τζάμι μπροστά. (Βλάσης)
-Εγώ είχα δει ότι κοιμόμουνα και ήρθε ένας μαύρος και με τραβούσε, όταν ήμουνα μέσα στο μαξιλάρι μου και με πήρε. Δεν έκλαιγα όμως. (Χαράλαμπος)
-Ήμουνα στο σπίτι μου, κάποιοι με κυνηγούσαν, αλλά δεν πρόλαβαν να με πιάσουν, το είπα στη μαμά μου, αλλά είχαν ένα σχοινί και μου έπιασαν τα δάχτυλα και με τα κοφτερά τους νύχια, μου έκοψαν τα νύχια. (Γιάννης)
-Είδα τη μάγισσα της Χιονάτης. (Ειρήνη)
-Είδα μια κακιά μάγισσα, που μου έκοψε το πόδι. (Νίκη)
-Εμένα ο μπαμπάς μου, μου έχει πάρει ένα πλαστικό σπιτάκι, που μέσα είχα ένα σταυρό και το βράδυ από μέσα βγήκε μια μούμια που με κυνηγούσε. (Κατερίνα Β.)
-Και μια άλλη φορά είδα, ότι πήγαμε στην Παναγία των Παρισίων, ζωντάνεψαν τα αγάλματα και μετά πετρώσαμε κι εμείς. (Κατερίνα Β.)

Μήπως βλέπετε πολλή τηλεόραση βρε παιδιά;;;

Τα παιδιά μετά ζωγράφισαν τους εφιάλτες τους, ή και κάποιο καλό όνειρο που είδαν.









Δεν υπάρχουν σχόλια: