Μετάφραση

Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2015

Η κυρία Εγώ (Κλασικό τμήμα)

Αν και είναι γνωστές οι εγωκεντρικές τάσεις των παιδιών στην ηλικία του νηπιαγωγείου, σιγά-σιγά τα παιδιά πρέπει να αποκτούν και ένα ενδιαφέρον για την ομάδα. Έτσι ξεκινήσαμε μια συζήτηση που αφορούσε στο Εγώ και στο Εμείς. Τα παιδιά είπαν τις απόψεις τους και επειδή το θέμα που επεξεργαζόμαστε "Ο εαυτός μου", είναι το Εγώ, προσπαθήσαμε να σκεφτούμε μήπως θα ήταν καλύτερα για όλους να έχουμε στο μυαλό μας και λίγο το Εμείς.
Κι επειδή όλα μαθαίνονται σαν παιχνίδι, αποφασίσαμε να φτιάξουμε μια αφίσα. Φτιάξαμε λοιπόν την κυρία Εγώ, που λέει όλο Εγώ...


...και κάθε παιδί έφτιαξε το προσωπάκι του, που τα βάλαμε όλα μαζί και φτιάχνουν το Εμείς...


Τα κολλήσαμε όλα μαζί έξω από την τάξη μας, με τη λεζάντα: "Δεν λέμε Εγώ, λέμε Εμείς!"


Δεν υπάρχουν σχόλια: