Μετάφραση

Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2020

Δημιουργικές εργασίες

Αυτές τις μέρες μιλήσαμε και για την ώρα, πώς μετράμε τον χρόνο, για τα ρολόγια. Συζητήσαμε για το τι κάνουμε διάφορες ώρες της ημέρας. Έτσι, με αφορμή όλα αυτά, σήμερα επεξεργαστήκαμε το παρακάτω έργο του Ιταλού Moleskine.


-Τι βλέπετε;

-Ρολόγια.
-Βλέπω κι ένα χέρι.
-Κορμό φτιαγμένο από χέρια.
-Βλέπω ένα ζώο σαν κουκουβάγια.
-Έχει χέρι ένα κλαδί.
-Όλα τα κλαδιά του δέντρου είναι χέρια.
-Έχει κάτω λάσπη.

-Τι εποχή είναι;

-Άνοιξη, γιατί έχει λουλούδια-ρολόγια.

-Τι ώρα της ημέρας είναι;

-Βράδυ, γιατί έχει σκοτεινιά. 
-Μπορεί για να είναι ανοιχτά τα λουλούδια το βράδυ να είναι νυχτολούλουδο μέσα σε ένα δέντρο.

-Πού βρίσκεται το δέντρο;

-Στο βουνό, γιατί βλέπω κι άλλα βουνά γύρω.
-Νομίζω ότι είναι στην εξοχή, γιατί βλέπω πολλά δέντρα.
-Είναι σε μια φάρμα για γουρούνια, γιατί κάτω έχει λάσπη.

-Πώς θα μπορούσαμε να ονομάσουμε αυτό το δέντρο;

-"Το δέντρο του νυχτολούλουδου".
-"Δέντρο με ρολόγια και χέρια".
-Να το λέμε "Δεντρορόλογο".
-"Το χρωματιστό δέντρο".
-"Δέντρο ουράνιο τόξο".

-Είναι ίδια τα ρολόγια;

-Όχι, έχουν άλλα χρώματα, διαφορετικές ώρες, μερικά μεγάλα, μερικά μικρά.


Τα παιδιά έκαναν αναπαράσταση των κλαδιών με τα χέρια τους.






Ύστερα τα παιδιά χωρίστηκαν σε 2 ομάδες και έφτιαξαν τα δέντρα και τον ουρανό με τέμπερες και πινέλα, το έδαφος με λαδοπαστέλ και ύστερα έφτιαξαν μόνα τους ρολόγια από χαρτί και τα κόλλησαν στα κλαδιά των δέντρων τους! Τα ομαδικά κολάζ ήταν έτοιμα!!
















Την ώρα του φαγητού ακούσαμε και το τραγούδι για την ώρα από τη Λιλιπούπολη.








Δεν υπάρχουν σχόλια: